GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Minden újra a régi kerékvágásban(BaCk FrOm the HoLiDaY):

2009.09.07. 19:47 - GuitarCrazyGirl

Utálom a rózsaszínt, de most mégis ezzel a betűszínnel írok..xD

Ez talán jobb...

Szóval,

Először is: SZIASZTOK!

Már itt vagyok Angliában, 1 hete jöttünk vissza kocsival. Az út nagyon hosszú volt, átmentünk NémetországoN, Hollandián, Belgiumon, Ausztrián és Franciaországon. Elég hosszúnak hanzik, de azért nem volt ANNYIRA az. Csak 20 órát utaztunk.

A nyáriszünet FELEJTHETETLEN volt!!!! :D főleg a vége...

Itt még csak ma, hétfőn kezdődött el a suli, de nekünk még később fog, mivel mint azt már párszor megemlítettem, el fogunk költözni, és arra a helyre megyünk gimnáziumba. hát hogy őszinte legyek, a költözést várom, de a sulit...NEM nagyon.

Hmmm...(sóhaj)...még mit írjak?...Egyáltalán olvassa valaki ezt a blogot??? Csak 1 emberről tudok... :( a kommentek alapján, MAX 2...

nanananaaaaaaaaaaa......

Ja igen!

Tök jó dolgot "fedeztünk" fel a tesómmal. A Guitar Hero-val kapcsolatban. Szerencsére kihoztuk a gitárt, mivel eddig csak play station-ön játszottunk vele, és az G I T Á R nélkül NEM az igazi! Tehát én gitáron játszom a tesóm meg a play stationével, szóval Multiplayeren csináljuk és tök jó.. turnézunk!!! :P

Na jó azthiszem ennyi, bocsika hogy nem írok sokat, de mostanában nincs nagyon kedvem.. 

X

BB, GCG

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr971366591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozi54 2009.09.08. 12:33:05

Bianka!
Légyszíves legyen kedved írni,és egy kicsit részletesebben.
Szeretem olvasni. Puszi.mamma mia

StarCrazyGirl 2009.09.23. 10:57:36

Bianka:)Nagyon szeretlek(L):)
SCG:DB.F.F(L)Én is szoktam áám olvasni:)(L):D
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása