GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

=)

2009.07.06. 20:07 - GuitarCrazyGirl

Sziasztok,

Bocsi, hogy ma nem írok, de rengeteg mindent akartam/akarok még csinálni és gyakorolni gitárt is, pici házim is van meg rengeteg más is, közben még angollal is kűzködök, bár a barátnőm szerint jól megy és azt mondta, hogy érti mindegyik mondatot, amit írtam neki, ami jó, csak nehéz kicsit magyarul-angolul írni egyszerre, és váltogatni, igaz már megszoktam, de most kicsit össze vagyok zavarodva.Egy angollal és egy magyarral beszéltem, egy magyar honlapot nézek/olvasok, de közbe még angol videókat is szóval ma hamar megyek aludni, de még kéne valami házimunkát is csinálnom, mert nem kellett volna egész nap a gép előtt ülni, a szememnek árt, szóval jobb ha megyek!

Holnap, azt hiszem le tudom írni, RÉSZLETESEN, (amit ugye hosszút jelent, és nálam NAGYON HOSSZÚT,) hogy mi történt a hétvégén, nagyon jó élményben volt részem, ismét!!

XXX

BB, GuitarCrazyGirl

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr21230554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása