GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Hosszú-Süti-Suli-Franciaország stb...

2009.07.01. 20:56 - GuitarCrazyGirl

Hellósztok!

Tudom, hogy régesrég nem írtam, vagy is csak pár napja, de az épp elég, szóval bocsánat érte, de elég sok minden történt és történni is fog meg ugye ˝lassan˝ már nekem is itt a nyári szünet, a VAKÁCIÓ , amit már izgatottan várok, hiszen nektek már réges rég szünet van, és mellesleg meg már magyon várom, hogy megint lássam a H A Z Á M A T !!!!!! :P

...Szóval, itt is van a beszámolóm a történtekről..

Tehát, tegnap előtt megint sütöttünk sütit, de most saját magunk készítettük, mert igazából előző alkalommal mi csak a díszítést csináltuk meg, a tésztát+sütést már a tanár oldotta meg, de igazából így se volt sokkal könnyebb.Be vallom, meg se kóstoltam még a sütiket, mert annyira, de annyira durva mennyiségű hízlaló dolgokat raktunk bele, hogy inkább kihagytam a kóstolást...

A másik dolog pedig, ma voltunk a gimibe az osztályommal és hát huhh....rengetegen voltak, és mindenki nagyobb volt nálunk, kivéve azokat, aki velünk egy idősek, ők mint már említetetm többször a bejegyzéseimbe: 300-an vannak.Mindenkit beosztottak a saját osztályába, 12 osztály van egy évben, mármint jelen esetben a 8.-osok évfolyamánál, az a gimibe első osztály szóval ezzel együtt járt, hogy mindenki megnézett minket, van aki kedves, vagy épp nem éppen szép szóval illetett/fogadott minket de ők is voltak egyszer elsősők, nem igaz?...A sulimból 4 emberrel vagyok egy osztályba, köztük a tesóm is.

Néhány óránk volt ma a suliba+ismerkedtünk.

Mikor elérkezett a szünet, elég gázos volt, mert csak ott álttam és kerestem a bnőimet, ők meg sehol a többiek meg már megtalálták a barátjaikat, mármint az osztályból..szóval állok, állok aztán szerencsére megpillantom őket, és együtt voltunk aztán még az ebéd szünetben is, és sokkal jobb ebbe a suliba a kaja, mint az előzőbe: a pizza is állítólag jobb, vannak szendvicsek, saláták, meleg ételek és italok is.Huhh mit ittak ma a többiek, jeges koktél italokat vagy nem tudom mit, de jól nézett ki.Fizetni kelett érte, ami oké, csak, hogy PONT ma nekem pack lunch-om volt, vagyis csomagolt kajám, máskor (mostani sulimban) pedig mindig sulis kajám van és ma a bnőimnek pedig meleg kajájuk volt, pedig általában csomagolt...xD

De végülis egész okésan telt el ez a mai nap..

U.I.: HOLNAP KIRÁNDULÁS AZ OSZTÁLLYAL, IRÁNY FRANCIAORSZÁG!!!!!!!!!!!!HUHÚÚÚ!TENGERPART,HAJÓ,AZ OSZTÁLY ÉS MI!!!!!!!!:D YES!!!!!!!!:P

Remélem jó lesz!!

xoxo -

BB, GCG

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr61220843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása