GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Végre!! :-P

2009.09.21. 17:06 - GuitarCrazyGirl

Halihó,

Végre megvettük a házunkat, és így már egyre közelebb van a GIMI!!! 

Lehet hogy furán hangzik, de szívesebben lettem volna suliban(ha tudom hogy jó-e) mint itthon, amíg a többiek tanulnak.

Már nagyon várom hogy költözzünk, új szoba, hozzá (saját) fürdőszoba, senkivel se kell megosztanom! :D Nem mintha irigy lennék, de komolyan, csak szívesebben takarítok magam, NEM pedig más után. xP Persze a házimunka már más. :-P

 

A legjobb barátnőmmel szerencsére tartom a kapcsolatot. Nagggyon hiányzik.. Szegénynek rengeteg házija van a gimiben, amitől én kicsit parázni keztem, hogy fogok mindent megérteni.... Persze az biztos hogy nem mindent, de remélem azért sokkal többet, mint mikor az általánosban voltam, mivel a nyáron még ha nem is rengeteget, de azért nagyon sokat néztem angol videókat, tv műsorokat, írtam angolul levelet, és beszélgettem angolokkal. (És megértettem a nagy részét :-D .)

SZORÍTSATOK, én is szorítok magamnak!!! ;-)

Legyetek JÓK!!

xoxo

BB, G.C.G.

   Bianka

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr931397366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása