GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Amit ígértem.. :) Hétvégém:

2009.07.07. 19:51 - GuitarCrazyGirl

Syasztok,

Szóval amit ígértem, a beszámoló a hétvégémről.

Nagyon jó volt, ami azt illeti, KIRÁLY, CSÚCS, SZUPER, és ugyanakkor izzasztó is...;)

Szombaton, Magyar suliban voltam, utolsó nap volt a nyári szünet előtt, jövőhéten sportverseny lesz, remélem eljutok, és elérek valamilyen jó eredményt, de nem ezért jó a hétvégém..itt is van...

Tehát, vasárnap voltunk egy másik, de nagyon-nagyon jó/durva vidámparkban, a barátainkkal.(Aki olvasta, voltam egy másikban is :))Nagyon jól éreztük magunkat, rengeteg mindent kipróbáltunk.Reggel 9 óra fele mentünk, és délután/este(kinek mi)értünk haza.Nagyon elfáradtunk, én jól le is égtem, piripori arccal és vállal. =)

Jó sok minden volt: hullámvasút, hajó, ami mellsleg nem akármilyen volt, de erről többet, nem sokára.

 

Szóval ez lenne az a hely, ahol voltunk.Úgy néz ki, mint egy sziget, nekem nem tűnt annak, mikor odamentünk, de a lényeg, a lényeg: még így képről és fentről is CSÚCSSZUPERÜL néz ki!! :D Amint látjátok, víz is van, az egy ˝kis˝ hely, ami amolyan homokas tengerpart féle, csak kicsiben. :))

Volt egy olyan hullámvasút, amire felültünk mindannyian, nagy nehezen sikerült engem is belerángatni, de ROSSZ volt, Rossz volt, ELÉG VOLT!!!Annyira durva volt, nekem nem szokásom hullámvasútakra felülni, vagyis van amelyik elég normális, de ez a normálistól NAGYON messze volt. Itt is egy kép róla:

 

Lehet, hogy erre azt mondjátok, hogy húhh de jó buli, meg nem is nagy cucc, de hidjétek el: AZ VOLT! Annyira rossz érzés volt, hogy nem is tudom leírni.A lábaink lógtak a nagy semmibe, csak kapaszkodni tudtunk, de volt aki nem is kapaszkodott, hanem integetett és kirakta a kezét, annyira élvezte, de én, személy szerint szorítottam az ülést, és becsuktam a szemem.És mikor fejjel lefelé voltunk, nem is lehetett érzékelni, olyan gyors volt, de attól féltem, hogy kitörik a nyakam, hogy ide-oda dobálódzott a fejem, tényleg fura érzés volt...Az elején, mikor elindultunk és meg volt az első GYORS kanyar, már akkor mondtam a mellettem ülő személynek, hogy én már most ki vagyok, és erre ő: Még CSAK most kezdődik a neheze...Hát ha választhatnék, hogy milyen állat legyek, NEM madár szeretnék lenni az fix!!!!!

Na és ez az, ahova nem ültem fel, hülye lettem volna.Hát milyen magasra fel megy, és olyan erővel, olyan gyorsan, hogy majd kiugrott a szemem a helyéről!!!!A barátaink persze felültek..de szerencsére nem mindenki:D ..amúgy TÚLÉLTÉK BOLDOGAN!!! :P

De amúgy rengeteg minden szupi volt még, ami tetszett is és fel is ültem rá:P

VOlt egy olyan, ahol tök sötétben voltunk, és bármilyen rosszúl is hangzik, hátrafelé mentünk, hullámvasút volt, egy épület szerűségben.Csak beültünk, és hátra egyenesen, a sötétben, és nagyon izgi volt, bár az elején már mondtam, hogy huhh de hülye vagyok, hogy ennyire kiakartam próbálni és nyugi Bia, mindjárt vége, de végülis a végén már mégegy kört mentem volna!!! :PPP

Akkor volt egy olyan, hogy egy kis kör alakú hajó, ami ide-oda ment és nem volt evezőnk,izgi volt.

Meg még sok más is, durvábbak, és jobbak is, ha gondolod nézz ztána neten: Thorpe Park a neve.

De msotmár mennem kell, tesóm nyaggat..

csácsáó

BB, GCG

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr601232625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása